Jak pracuji

 9 věcí, které vždy dělám pro úspěšný prodej vaší nemovitosti

Nemovitosti jsou výjimečné kvůli lidem, kteří je užívali nebo budou užívat. Nejsou jako každá jiná věc. Pro jejich úspěšný prodej potřebujeme jedinečný a lidský přístup. Velice záleží na tom, kolik času a energie do prodeje vložíme.

A výsledek?

Výhodný prodej nebo pronájem.

A jak to udělat?

Mám ráda svou práci a je to znát. Věřím, že mé dlouholeté zkušenosti, znalosti a empatický přístup vám pomůžou k úspěšnému prodeji nemovitosti. Nabízím vám osobní schůzku, kde probereme varianty prodeje, pronájmu, určení tržní ceny nemovitosti a podmínky spolupráce.  

A průběh spolupráce? 

Poradenství ohledně nemovitosti

Pořízení materiálů pro inzerci (Home Staging, 3D scan, fotodokumentace, půdorysy, stránka nemovitosti…)

Stanovení tržní ceny

Vytvoření strategie při prodeji

Párování Vaší nabídky s poptávkami 

Export nabídky na webové stránky

Export nabídky na realitní servery

Topování Vaší nabídky v inzerci

Podávání informací o stavu nabídky

Účast na prohlídkách nemovitosti se zájemci

Uzavření rezervační smlouvy

Zajištění financování

Příprava realitních smluv (kupní smlouvy, dohody o převodu družstevního podílu v bytovém družstvu...)  u smluvní advokátní kanceláře

Ověření podpisů

Úschova prostředků u smluvní advokátní kanceláře

Návrhy na vklad do katastru nemovitostí          

Koordinace při předání nemovitosti

 

1

Tržní cena vaší nemovitosti

Postarám se o profesionální odhad tržní ceny. Na základě relevantních údajů, stavu nemovitosti, dispozic, statistiky prodeje v okolí a zohlednění situace na trhu, určuji nejvýhodnější tržní cenu nemovitosti.

2

Home Staging

Home Staging je profesionální příprava nemovitosti na prodej. Je to nástroj, díky kterému si zájemce Vaši nemovitost zamiluje. Cílem Home Stagingu je nemovitost připravit tak, aby se jevila atraktivní a její prezentace zaujala, oslovila a přilákala co nejvíce zájemců.

 

Home Staging Home Staging
Home Staging Home Staging
Home Staging Home Staging
3

Profesionální fotky a dron

Říká se, že první dojem rozhoduje. Nemovitosti jsou hlavně o emocích a to, jak na nás působí, rozhoduje, zda nemovitost koupíme. Zájemce kupuje hlavou a zajímají ho fakta, ale ve skutečnosti se rozhoduje na základě emocí. Profesionální fotografie včetně fotografií z dronu jsou proto důležitým nástrojem při prodeji nemovitosti.

 

4

Videoprohlídka

 Prodávat nemovitost bez videa? V dnešní době již nemyslitelné, lidé milují video.

5

3D scan

Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Za pomoci 3D scanu si klient může detailně prohlédnout nemovitost před osobní prohlídkou. Pomocí 3D brýlí si pak může udělat i virtuální prohlídku nemovitosti.

6

Půdorysy

Půdorysy jsou nutností při inzerci nemovitostí. Pro zájemce je představa o prostoru velice důležitá, aby mohl plánovat jak nemovitost zařídit.

 

7

Vizualizace

Vizualizace jsou nástrojem pro představu o novém domě, bytě nebo interiéru. Díky vizualizaci zájemce získá jistotu, že stavba, která je zatím ve fázi výstavby nebo rekonstrukce splní očekávání o dokonalém domově. Vizualizace vytváří tým osvědčených bytových architektů a designérů. 

8

Stránka nemovitosti

Vytvořím pro Vás www stránky, kde bude prezentována jen ta Vaše nemovitost. Podívejte se, jak taková stránka vypadá.

9

Prezentace a reklama na internetu včetně sociálních sítí

Inzeruji na všech významných realitních serverech a v dnešní době, to nejde ani bez sociálních sítí. Jak zajistit efektivnější prodej? Vytvářím placenou propagaci na sociálních sítích, Facebooku, Instagramu a směřuji reklamu na cílové zákazníky.

Prodej nemovitosti je mix správné strategie, marketingu a obchodních znalostí, který je potřeba vytvořit tak, aby se Vaše nemovitost prodala za co nejvyšší cenu. Pro úspěšný prodej je důležité kombinovat lidský přístup a profesionalitu. Při správné prezentaci se prohlídky uskutečňují se skutečnými zájemci o koupi nemovitosti.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení