9 věcí, které vždy dělám pro úspěšný prodej vaší nemovitosti
Nemovitosti jsou výjimečné kvůli lidem, kteří je užívali nebo budou užívat. Nejsou jako každá jiná věc. Pro jejich úspěšný prodej potřebujeme jedinečný a lidský přístup. Velice záleží na tom, kolik času a energie do prodeje vložíme.
A výsledek?
Výhodný prodej nebo pronájem.
A jak to udělat?
Mám ráda svou práci a je to znát. Věřím, že mé dlouholeté zkušenosti, znalosti a empatický přístup vám pomůžou k úspěšnému prodeji nemovitosti. Nabízím vám osobní schůzku, kde probereme varianty prodeje, pronájmu, určení tržní ceny nemovitosti a podmínky spolupráce.
A průběh spolupráce?
Poradenství ohledně nemovitosti
Pořízení materiálů pro inzerci (Home Staging, 3D scan, fotodokumentace, půdorysy, stránka nemovitosti…)
Stanovení tržní ceny
Vytvoření strategie při prodeji
Párování Vaší nabídky s poptávkami
Export nabídky na webové stránky
Export nabídky na realitní servery
Topování Vaší nabídky v inzerci
Podávání informací o stavu nabídky
Účast na prohlídkách nemovitosti se zájemci
Uzavření rezervační smlouvy
Zajištění financování
Příprava realitních smluv (kupní smlouvy, dohody o převodu družstevního podílu v bytovém družstvu...) u smluvní advokátní kanceláře
Ověření podpisů
Úschova prostředků u smluvní advokátní kanceláře
Návrhy na vklad do katastru nemovitostí
Koordinace při předání nemovitosti
Home Staging je profesionální příprava nemovitosti na prodej. Je to nástroj, díky kterému si zájemce Vaši nemovitost zamiluje. Cílem Home Stagingu je nemovitost připravit tak, aby se jevila atraktivní a její prezentace zaujala, oslovila a přilákala co nejvíce zájemců.
Říká se, že první dojem rozhoduje. Nemovitosti jsou hlavně o emocích a to, jak na nás působí, rozhoduje, zda nemovitost koupíme. Zájemce kupuje hlavou a zajímají ho fakta, ale ve skutečnosti se rozhoduje na základě emocí. Profesionální fotografie včetně fotografií z dronu jsou proto důležitým nástrojem při prodeji nemovitosti.
Prodávat nemovitost bez videa? V dnešní době již nemyslitelné, lidé milují video.
Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Za pomoci 3D scanu si klient může detailně prohlédnout nemovitost před osobní prohlídkou. Pomocí 3D brýlí si pak může udělat i virtuální prohlídku nemovitosti.
Půdorysy jsou nutností při inzerci nemovitostí. Pro zájemce je představa o prostoru velice důležitá, aby mohl plánovat jak nemovitost zařídit.
Vizualizace jsou nástrojem pro představu o novém domě, bytě nebo interiéru. Díky vizualizaci zájemce získá jistotu, že stavba, která je zatím ve fázi výstavby nebo rekonstrukce splní očekávání o dokonalém domově. Vizualizace vytváří tým osvědčených bytových architektů a designérů.
Vytvořím pro Vás www stránky, kde bude prezentována jen ta Vaše nemovitost. Podívejte se, jak taková stránka vypadá.
Inzeruji na všech významných realitních serverech a v dnešní době, to nejde ani bez sociálních sítí. Jak zajistit efektivnější prodej? Vytvářím placenou propagaci na sociálních sítích, Facebooku, Instagramu a směřuji reklamu na cílové zákazníky.
Prodej nemovitosti je mix správné strategie, marketingu a obchodních znalostí, který je potřeba vytvořit tak, aby se Vaše nemovitost prodala za co nejvyšší cenu. Pro úspěšný prodej je důležité kombinovat lidský přístup a profesionalitu. Při správné prezentaci se prohlídky uskutečňují se skutečnými zájemci o koupi nemovitosti.
7 nejčastějších chyb při prodeji nemovitostí